www.Ishraaq.in (The world wide of Islamic philosophy and sciences)

وَأَشۡرَقَتِ ٱلۡأَرۡضُ بِنُورِ رَبِّهَا

حوالے جات:
۱۔ اسراء، آیت ۹۰۔۹۳۔
۲۔ الکافی ،ج۱، باب ۷۶، ص ۳۲۸،ح ۲۔
۳۔ الکافی ،ج۱، باب ۷۶، ص ۳۲۸،ح ۱۔
۴۔ کمال الدین ،ج۲،باب ۴۲،ص۴۲۴،ح۱۔۲؛الغیبة ،شیخ طوسی (رہ)،ص ۲۳۴،ح ۲۰۴۔
۵۔ الکافی ،ج۱،باب۷۷،ص۳۳۰،ح ۳؛ کمال الدین ،ج۲،باب ۴۲،ص۴۳۳،ح۱۴۔
۶۔ کمال الدین ،ج۲،باب ۴۲،ص۴۳۰،ح۵؛الغیبة ،شیخ طوسی (رہ)،ص ۲۴۴،ح ۱۱۲۔
۷۔ کمال الدین ،ج۲،باب ۴۲،ص۴۳۱،ح۷۔
۸۔ گذشتہ ۔۔۔ح ۶؛ص ۴۳۲،ح۱۰۔
۹۔ الکافی ،ج۱،باب۷۷،ص۳۲۹،ح۱،شیخ صدوق (رہ) نے بھی اس کو صحیح سند سے اپنے والد اور محمد ابن حسن سے اور انھوں نے عبداللہ ابن جعفر حمیری سے نقل کیا ھے۔ر،ک:اکمال الدین ،ج۲،باب ۶۳،ص۴۴۱،ح۱۴۔
۱۰۔ سورہ ٴ بقرہ آیت ۲۶۰۔
۱۱۔ الکافی ،ج۱،باب۷۶،ص۳۲۹ح۴و نیز باب ۷۷،ص۳۳۱،ح۱۴۔
۱۲۔ اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳، ص۴۳۵،ح ۳۔
۱۳۔ اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۵،ص ۵۰۲۔
۱۴۔ الغیبة ،شیخ طوسی (رہ)،ص ۳۹۴،ح ۳۶۳۔
۱۵۔ یہ تمام موارد ۳جلدوں میں المختار من کلمات الامام المھدی کے عنوان کے تحت شیخ محمد غروی کی محنت سے شائع ھوئی ۔
۱۶۔ الکافی ،ج۱باب ۷۷ص ۳۳۱، ح ۸؛ الارشاد، مفید ،ج۲، ص ۲۵۳؛الغیبة ،ص ۲۶۸،۲۳۲وص۳۵۷،ح۳۱۹۔
۱۷۔ الکافی ،ج ۶؛ الارشاد مفید ج ۲،ص ۲۵۳؛ الغیبة ،ص ۲۶۸،ح ۲۳۱۔
۱۸۔ الغیبة ،ص ۲۵۹،ح ۲۲۶۔
۱۹۔ اکمال الدین ،ج ۲باب ۴۳،ص ۴۴۵،ح ۱،۹۔
۲۰۔ اکمال الدین ج ۲،باب ۳۸،ص ۳۸۴،ح ۱۔
۲۱۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۵۶، ح۲۱۔
۲۲۔ اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳، ص۲۴۴،ح۱۸؛ الغیبة ص۲۵۳،ح۲۲۳۔
۲۳۔الغیبة ،ص۲۵۸،ح ۲۲۶۔
۲۴۔الغیبة ،ص۳۵۷،ح۳۱۹۔
۲۵۔الکافی ،ج۱،باب ۷۷،ص۳۳۱،ج۵،؛ الارشاد ،ج۲،باب ۷۷،ص ۳۳۱،ح۷،؛الغیبة ،ص ۲۶۹،ح ۲۳۳۔
۲۶۔الغیبة ص ۲۷۲،ح۲۳۷۔
۲۷۔الکافی ،ج۱،باب ۷۷،ص۳۳۱،ح۷؛ الارشاد ،ج ۲،ص ۳۵۲۔
۲۸۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۴۳، ح۱۷۔
۲۹۔اکمال الدین ،ص ۴۳۲،ج۹،وص ۴۳۴،ح۱۔
۳۰۔الکافی ،ج۱،باب ۷۷،ص ۳۳۱ ؛ اکمال الدین ج ۲،،باب۴۳،ص ۴۴۲؛ الارشاد ،ج۲،ص۳۵۳؛الغیبة ص۲۴۸ح۱۷۔
۳۱۔الکافی، ج۱، باب ۷۷، ح۳؛۔ ج۲،ص۴۲۶۔
۳۲۔الغیبة ،ص ۲۷۱،ح۲۳۶۔
۳۳۔الغیبۃ ص ۲۴۸،ح۲۱۸۔
۳۴۔اکمال الدین ، ج۲، باب،۴۵،ص ۵۰۲،ح۶۱؛ الغیبة ،ص ۳۲۰،وص ۳۲۶ح۲۶۹۔
۳۵۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۲۴۱،ح۳۔
۳۶۔الکافی،ج۱،باب ۷۶، ص۳۲۸،ح۳،وص ۳۳۷۔
۳۷۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۵،ص ۴۹۱،ح۱۴۔
۳۸۔ باب ۷۷،ح۱۲؛الارشاد ،ج۲،ص ۳۵۳،؛ الغیبة ،ص۲۳۴،ح۲۰۳۔
۳۹۔ اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۵،ص ۴۹۱،ح۱۴ ۔
۴۰۔الغیبة ،ص ۲۴۷،ح۲۱۶۔
۴۱۔اکمال الدین ،ج۱،باب ،۷۳،ص ۴۷۰،ح۲۴؛ الغیبة ،ص ۲۵۹،ح۲۲۷ ۔
۴۲۔ اکمال الدین ،ج۲،باب ۷۳،ص ۴۷۰،ح۲۴؛ الغیبة ،ص ۲۶۹،ح۲۲۷(۱۷۹)۔
۴۳۔الکافی،ج۱،باب۷۶،ص۳۲۹،ح۱؛وص۳۲۹،ح۴،؛وباب۷۷،ص۳۳۱،ح۴؛الارشاد،ج۲،ص۳۵۱؛الغیبةص ۳۵۵،ح۳۱۶۔
۴۴۔الکافی ،ج۱،باب ۷۷،ص ۳۳۰،ح۲؛ الارشاد ،ج۲،ص ۳۵۱: الغیبة ،ص ۲۵۹،ح۲۲۷۔
۴۵۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۷۷،ح ۶کے بعد والی حدیث (۲۱)الغیبة ،ص ۲۶۹،ح۲۳۴اور اس کے بعد والی حدیث ۔
۴۶۔الغیبة ص ۲۶۳،ح۲۲۸۔
۴۷۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۴۲،ح۱۵یااس فصل میں جعفر کذاب کا امام سے ملاقات اور گفتگو کرنا اور ظاھراًمحمد بن صالح یعنی امام سے ملاقات کی ھے لیکن کافی میں یہ ھے : انھوں نے امام سے ملاقات نھیں کی لیکن امام سے ملاقات کرنے والوں کو دیکھا ھے جو جعفر کذاب ھیں ۔ر۔ک: الکافی ،ج۱،باب۷۷،ص ۳۳۱،ح۹۔
۴۸۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۲،ص ۴۳۳،ح۱۳،وباب ۴۳ص ۴۳۵،ح۳۔
۴۹۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۳۵،ح۲۔
۵۰۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۲۷۲،ح۲۳۸۔
۵۱۔الغیبة ،ص ۲۷۳،ح۲۳۸،(۶)۔
۵۲۔الغیبة ،ص ۲۵۷،ح۲۲۵۔
۵۳۔اکمال الدین ج ۲،باب ۴۳،ص ۴۴۲،ح ۱۶۔
۵۴۔الکافی ،ج۱،باب ۷۷،ص۳۳۲،ح ۱۳؛ الارشاد ،ج ۲،ص ۳۵۴؛اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۴۱، ج۱۷؛الغیبة ص۲۴۶، (اس آخری حوالہ میں ظریف نامی خادم کا نام موجود ھے۔
۵۵۔ لکافی ،ج۱،باب ۷۷،ص ۳۳۱،ح ۶؛الارشاد ،ج۲، ص۳۵۲؛الغیبة ص۲۶۸،ح ۲۳۱۔
۵۶۔اکمال الدین ،ج۲، باب،۴۳،ص ۴۷۵،۲۵ویں حدیث کے بعد ۔
۵۷۔اکمال الدین ،باب ۴۲،ص ۴۳۱،ح۸۔
۵۸۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۷۴،ح۲۵ویں حدیث کے بعد؛الغیبة ،ص۲۲۷،ح۲۳۷۔
۵۹۔الغیبة ،ص ۲۷۳۔۲۷۶،ح ۲۳۸۔
۶۰۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۲،ص ۴۳۱،ح۷۔
۶۱۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۴۱،ح ۱۱۔
۶۲۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۴۱،ح ۱۱۔اس واقعہ میں نسیم نامی خادمہ نے ماریہ کے ساتھ امام سے ملاقات کی۔
۶۳۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۴۲،ح۱۶۔
۶۴۔الارشاد ،ج ۲،ص ۳۳۶۔
۶۵۔سر السلسلة العلویة ،ابو نصر بخاری ،ص ۳۹۔
۶۶۔المجدی فی انساب الطالبین،عمری ،ص ۱۳۰۔
۶۷۔الشجرة المبارکہ فی انساب الطالبیہ ،فخر رازی ،ص ۷۸۔۷۹۔
۶۸۔الفخری فی انساب الطالبین ،مروزی ،ص ۷ ۔
۶۹۔عمدة الطالب فی انساب الطالبین ،جمال الدین احمد بن عنبہ ،ص۱۹۹۔
۷۰۔الفصول الفخریہ فی معرفة قبائل العرب ،سویدی ،ص ۳۴۶۔
۷۱۔روضة الالباب لمعرفة الانساب ،نسابہ زیدی ابوالحسن صنعانی ،ص ۵۰۱
۷۲۔سبائک الذھب فی معرفة قبائل العرب ،سویدی،۳۴۶۔
۷۳۔الدرر البھیہ فی انساب الحیدریہ والاویسیہ ،محمد حیدری سوری،ص ۷۳۔
۷۴۔ ر۔ک:الایمان الصحیح ،سید قزوینی ؛الامام المھدی فی نہج البلاغہ ،مھدی فقیہ ایمانی ؛من ھو الامام المھدی ،تجلیل تبریزی ؛الزام الناصب ، علی یزدی حائری ؛الامام المھدی ،علی محمد دخیل ؛دفاع عن الکافی ،ج۱،ص۵۶۸۔۵۹۲،علی محمد دخیل کہ جس میں علماء اھل سنت کے ۱۲۸افراد کے نام ذکر کئے ھیں جنھوں نے ولادت امام مھدی کا اعتراف کیا ھے ۔
۷۵۔الکافی ،ج۱،باب ۱۲۵،ص ۵۱۴۔
۷۶۔اکمال الدین ،ج۲،باب ۴۳،ص ۴۳۰،ج۴۔
۷۷۔العبر فی خیر من عبر ،ذھبی ،ج ۳،ص ۳۱۔
۷۸۔تاریخ دول الاسلام ،ذھبی،ص ۱۱۳،ش۱۵۹۔
۷۹۔سیر اعلام النبلاء ،ذھبی ، ج ۱۳،ص ۹۔
۸۰۔مومن ابن حسن شبلنجی شافعی نے نور الابصار کے صفحہ نمبر۱۸۶پر اس عبارت کو نقل کیا ھے اس لئے کی وہ لوگوں کی نظروں سے چھپ (غائب )گیا اور یہ بھی معلوم نہ ھوا کہ کھاں چلا گیا۔
۸۱۔الصواعق المحرقہچاپ اولص۲۰۷-؛چاپ سوم۳۱۳۔۳۱۴۔
۸۲۔الاتحاف بحب الاشرافشیراوی ۶۸۔
۸۳۔نور الابصارشبلنجی۱۸۶۔(۴)الاعلام زرکلی ج۶۸۰۔
۸۴۔کمال الدین محمد بن طلحہ شافعی (م۶۵۲ھ)تحریر کرتے ھیں:
۸۵۔الیواقیت والجواھر ،شعرانی ،ج۲،ص ۱۴۳۔
۸۶۔مطالب السئول ،ابن طلحہ شافعی ،ج ۲،باب ۱۲،ص۷۹(۔
۸۷۔تذکرة الخواص ،ابن جوزی،ص ۳۶۳۔
۸۸۔البیان فی اخبار صاحب الزمان ،کنجی ،باب ۲۵،ص ۵۲۱۔
۸۹۔الفصول المھمہ ،ابن صباغ مالکی ،ص ۲۸۷۔۲۰۰۔
۹۰۔دلائل الصدق ،محمد حسن مظفر ،ج ۲،ص ۵۷۴مرحوم مظفر نے ابن روزبھان کی پوری کتاب ابطال الباطل کو اپنی کتاب دلائل الصدق میں نقل کیا ھے۔
۹۱۔الائمة الاثنا عشر ،ابن طولون حنفی ،ص ۱۱۷۔
۹۲۔الائمة الاثنا عشر ،ابن طولون حنفی،ص ۱۱۸۔
۹۳۔اس قول کو صاحب کتاب انصاف المتعلمین اور دوسرے لوگ جنھوں نے خود تصحیح وتحقیق کے پردے میں چھپا رکھا ھے ان کے مدعیٰ سے قیاس کریں۔
۹۴۔اخبار الدول وآثار الاول ،فرمانی حنفی ،فصل ۱۱،ص۳۵۳۔
۹۵۔ینابیع المودة قندوزی حنفیج۳باب۷۹ص۱۱۴۔
   

Add comment


Security code
Refresh